Shoutbox

Last 5 Shouts:

 

SoulCrush

Today at 01:57:24 pm
Rasengan!
 

blem roxx

Today at 01:46:43 pm
xD lol
 

KauBoy

Today at 10:47:07 am
brrrrrr.. *hacchhuuuuzzz*
 

SoulCrush

Today at 01:05:22 am
bing bong
 

Anusha

Yesterday at 08:56:07 pm
ping pong :P

Show 50 latest
Members
Stats
  • Total Posts: 340474
  • Total Topics: 24787
  • Online Today: 111
  • Online Ever: 378
  • (December 09, 2010, 07:31:23 pm)
Users Online

Author Topic: [SOLD] PS3 160GB Brand new(PRICE REDUCED!!37k)  (Read 3466 times)

Offline *Solidsnake*

  • Noob
  • *
  • Posts: 18
  • 1
    • View Profile
[SOLD] PS3 160GB Brand new(PRICE REDUCED!!37k)
« on: November 27, 2011, 08:54:54 pm »
« Last Edit: December 17, 2011, 01:29:16 pm by *Solidsnake* »

Offline *Solidsnake*

  • Noob
  • *
  • Posts: 18
  • 1
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #1 on: November 29, 2011, 01:02:26 pm »
Bump it up. any thoughts or feedback?:)

Offline hd5670gamer

  • Uber Pwnage
  • ****
  • Posts: 977
  • 12
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #2 on: November 29, 2011, 01:48:23 pm »
there is this other guy who is interested i will let him no :D

Offline LOLOMG

  • Trained Noob
  • **
  • Posts: 107
  • 1
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #3 on: November 29, 2011, 10:12:38 pm »
Post up some pictures!!

Offline LOLOMG

  • Trained Noob
  • **
  • Posts: 107
  • 1
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #4 on: November 30, 2011, 02:22:40 am »
seriously post up some pics.... I might be interested.. you never know!

Straga

  • Guest
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #5 on: November 30, 2011, 09:33:22 am »
 Done! my invitation still stands

Cheers
« Last Edit: November 30, 2011, 10:09:16 am by Straga »

Offline jasonbasti

  • Uber Pwnage
  • ****
  • Posts: 816
  • 20
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #6 on: November 30, 2011, 09:51:18 am »
Dell XPS 15 L502X
Acer Aspire 4750G

Offline *Solidsnake*

  • Noob
  • *
  • Posts: 18
  • 1
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #7 on: November 30, 2011, 10:06:38 am »
Straga remove ur post pls! ur advertising on my post -.-
yeah that would be great hdgamer and ah il upload some pics asap..:)

Straga

  • Guest
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #8 on: November 30, 2011, 10:07:59 am »
u cannot Hijack some one else's post like this.....

Never thought of hijacking his post, he's more than welcome to post his link on mine. And that's an invitation.


Straga

  • Guest
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #9 on: November 30, 2011, 10:09:59 am »
Straga remove ur post pls! ur advertising on my post -.-
yeah that would be great hdgamer and ah il upload some pics asap..:)
Done mate, check my reply

Offline *Solidsnake*

  • Noob
  • *
  • Posts: 18
  • 1
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #10 on: November 30, 2011, 10:40:29 am »
Right thnx for removing it straga...il keep that in mind:P

Straga

  • Guest
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #11 on: November 30, 2011, 10:46:40 am »
Right thnx for removing it straga...il keep that in mind:P

your welcome, just a hint, include details of your sale under your sig. That helps : )

Offline jasonbasti

  • Uber Pwnage
  • ****
  • Posts: 816
  • 20
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #12 on: November 30, 2011, 11:14:45 am »
Never thought of hijacking his post, he's more than welcome to post his link on mine. And that's an invitation.


haha...ya ya...lets put it that way now.......i dont think u have read any rules about posting in GLK  forms have u....?!

oh btw...thanx for the -1....for Pointing out a mistake....(Y)
Dell XPS 15 L502X
Acer Aspire 4750G

Straga

  • Guest
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #13 on: November 30, 2011, 12:44:38 pm »
haha...ya ya...lets put it that way now.......i dont think u have read any rules about posting in GLK  forms have u....?!

oh btw...thanx for the -1....for Pointing out a mistake....(Y)
your welcome man  :bye:

Offline hd5670gamer

  • Uber Pwnage
  • ****
  • Posts: 977
  • 12
    • View Profile
Re: [Selling] PS3 160GB Brand new
« Reply #14 on: November 30, 2011, 07:13:42 pm »
@lolomg peice of advice u've seen the photos also go for this one u will not get a betr one it says one year warranty!!!! :o
shipping plus taxes on a 30k ps3 will be arnd 38l here and that too u cant guarantee that nothing would go wrong this guys one looks pretty sleek go for it ;D ;D
solidsnake thank me guess i am abt to close ur deal just guessing tho  :P