*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #30 on: May 20, 2009, 01:18:10 pm »
sigh.. im gonna get raped by leon n flashbullet..:(
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #31 on: May 20, 2009, 02:20:42 pm »
dnt worry im here bro ! u can pwn me :(
Youtube Channel with 87 Million Views and over 45000 Subscribers

Checkout my Youtube Channel for Daily Gaming Video

http://www.youtube.com/user/LioNKoLLA
https://www.facebook.com/LioNKoLLEK/
*

    Offline hellboy

  • Maximum Gamers
  • ***
  • 387
  • 3
  • rev()luZion^^ FoReSt - dA - kInG
    • View Profile
    • FB HeLLBoY
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #32 on: May 20, 2009, 08:32:42 pm »
me 2

*

    Offline hellboy

  • Maximum Gamers
  • ***
  • 387
  • 3
  • rev()luZion^^ FoReSt - dA - kInG
    • View Profile
    • FB HeLLBoY
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #33 on: May 20, 2009, 08:33:46 pm »
guyz i have da cracked FIFA 09.
Z any problem with that ?????????????

*

    Offline FlasHBuLLeT

  • ***
  • 242
  • 3
  • If u wanna be the best,u have to take out the best
    • View Profile
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #34 on: May 20, 2009, 08:38:11 pm »
I dnt think it will b a prob

Most of d players have that cracked version(including me) right?
If any1 knows abt that plz hit a reply

Laterz
*

    Offline hellboy

  • Maximum Gamers
  • ***
  • 387
  • 3
  • rev()luZion^^ FoReSt - dA - kInG
    • View Profile
    • FB HeLLBoY
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #35 on: May 20, 2009, 08:56:00 pm »
Im da biggest noob in fifa  :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid: :stupid:
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #36 on: May 21, 2009, 07:45:00 am »
I dnt think it will b a prob

Most of d players have that cracked version(including me) right?
If any1 knows abt that plz hit a reply

Laterz


yup i grabbed it few days ago .. didnt play it yet :D
Youtube Channel with 87 Million Views and over 45000 Subscribers

Checkout my Youtube Channel for Daily Gaming Video

http://www.youtube.com/user/LioNKoLLA
https://www.facebook.com/LioNKoLLEK/
*

    Offline FlasHBuLLeT

  • ***
  • 242
  • 3
  • If u wanna be the best,u have to take out the best
    • View Profile
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #37 on: May 21, 2009, 08:30:17 am »
LioN KoLLA lets play dude  (Y)
We had some great fun with fifa right?
Lets play again

LaterZ :bye:
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #38 on: May 21, 2009, 08:44:06 am »
def come on xfire :D
Youtube Channel with 87 Million Views and over 45000 Subscribers

Checkout my Youtube Channel for Daily Gaming Video

http://www.youtube.com/user/LioNKoLLA
https://www.facebook.com/LioNKoLLEK/
*

    Offline samroxs

  • Tech Morph
  • *****
  • 1242
  • 7
  • KuZsTaR , Modly , Davy<3
    • View Profile
    • Tech-morph.com
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #39 on: May 21, 2009, 09:57:42 am »
yeah flash  hellboy will be playing fr MAX clan
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #40 on: May 21, 2009, 01:35:08 pm »
clan? :S
*

    Offline FlasHBuLLeT

  • ***
  • 242
  • 3
  • If u wanna be the best,u have to take out the best
    • View Profile
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #41 on: May 23, 2009, 01:06:44 pm »
Sam bro arnt u gonna play in GCFL?
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #42 on: May 26, 2009, 06:40:10 pm »
samroxs miss somthing.i am also playing for MAX with flash & hellboy.
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #43 on: May 26, 2009, 06:48:00 pm »
be ware everybody flashy is playing for MAX.that's what really matters ha.
*
Re: GCFL Season 1 registrations open
« Reply #44 on: May 26, 2009, 08:53:51 pm »
be ware everybody flashy is playing for MAX.that's what really matters ha.
]

Flashy is good ya... but beware LeoN is playin 4 phoenix. An i also play 4 phoenix... so its gonna b tough..