Gamer LK Forum

Clans => Clans => Falsus Divertimento => Topic started by: KrossFaith on February 15, 2010, 09:17:06 pm

Title: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on February 15, 2010, 09:17:06 pm
HoN Teams
(http://www.heroesofnewerthguides.com/wp-content/uploads/2009/12/HeroesOfNewerthBackground-Small.jpg)
Team A
[FD] Oblivion
[FD] mumble
[FD] Krossfaith
[FD] Abyss
[FD] Sickboy
Team B
[FD] rav
[FD] viktor
[FD] onca
[FD] Jayuu
[FD] xstate

Title: Re: FD HoN Team
Post by: -hexagon- on February 16, 2010, 07:32:34 am
i tout [FD] Oblivion is nt playin games anymre :x
anywaz GL
Title: Re: FD HoN Team
Post by: LioN-KoLLA on February 16, 2010, 08:13:08 am
Good  LUck FD ^
Title: Re: FD HoN Team
Post by: Moo-Baah on February 16, 2010, 10:03:45 am
GL!
xstasteusuxasaur ;)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: Termi on February 16, 2010, 10:19:53 am
Nice, GL guys.
Title: Re: FD HoN Team
Post by: iFeelYouJohanna on February 16, 2010, 10:42:34 am
if thats the same sickboy that played dota i'm gonna lmao :D
Title: Re: FD HoN Team
Post by: OO7*** on February 16, 2010, 10:57:12 am
GL Guyz (Y)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: xstate on February 16, 2010, 11:34:30 am

xstasteusuxasaur ;)

:P

usuxorzevnmor3
Title: Re: FD HoN Team
Post by: PhrozenBot on February 16, 2010, 11:35:05 am
GL boys
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on February 16, 2010, 02:41:28 pm
if thats the same sickboy that played dota i'm gonna lmao :D
It is dat sickboy in garena :P
Title: Re: FD HoN Team
Post by: !BoRa! on February 16, 2010, 02:49:05 pm
FD A is just... Epic.
Title: Re: FD HoN Team
Post by: Fishie on February 16, 2010, 05:45:57 pm
Good luck FD <3.
Title: Re: FD HoN Team
Post by: shade on February 16, 2010, 05:49:36 pm
good luck :)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: kaynine on February 16, 2010, 06:21:02 pm
ownage :O
Title: Re: FD HoN Team
Post by: RL on February 16, 2010, 07:25:18 pm
GL  (Y)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: mumble on February 16, 2010, 07:41:50 pm
if thats the same sickboy that played dota i'm gonna lmao :D

Yep. He makes me lol on a daily basis xD

Good luck FD <3.

Hell yeah! FD FTW!

FD A is just... Epic.

Nah we're newbs. 1OD is epicz0rz :P
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on February 16, 2010, 08:32:41 pm
ahahaha mumble..1OD will giv a gd fight in tourny...
Title: Re: FD HoN Team
Post by: pak[0]s on February 17, 2010, 07:14:44 am
GL FD :D !
Title: Re: FD HoN Team
Post by: exon on February 17, 2010, 07:41:13 am
good luck. who are the other teams?
Title: Re: FD HoN Team
Post by: samroxs on February 17, 2010, 09:06:17 am
ahahaha mumble..1OD will giv a gd fight in tourny...

O_o GL Guyzz
Title: Re: FD HoN Team
Post by: Zer0 on February 17, 2010, 01:39:16 pm

good luck. who are the other teams?


two FD teams gonna battle each other :D
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on February 17, 2010, 02:25:07 pm
two FD teams gonna battle each other :D
I hope not :P
Title: Re: FD HoN Team
Post by: HeLLScrM^ on February 17, 2010, 04:28:34 pm
Good Luck ! :)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on February 17, 2010, 08:11:31 pm
 (Y) we will do r best..
Title: Re: FD HoN Team
Post by: xstate on February 18, 2010, 07:47:28 am
two FD teams gonna battle each other :D

o.0
Title: Re: FD HoN Team
Post by: samroxs on February 18, 2010, 08:40:02 am
O_o  lol
Title: Re: FD HoN Team
Post by: ramesh_091 on February 18, 2010, 11:39:21 am
1OD Is better than you think we are... we gonna give hell of a fight......
Title: Re: FD HoN Team
Post by: Rav on February 18, 2010, 11:41:51 am
1OD Is better than you think we are... we gonna give hell of a fight......

Yea IOD A has some really good players. Should give FD A a good fight.
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on February 18, 2010, 01:02:20 pm
ya i saw da roster..team A imba...
Title: Re: FD HoN Team
Post by: OblivioN on February 18, 2010, 05:19:28 pm
i tout [FD] Oblivion is nt playin games anymre :x
anywaz GL

Well I am only playing hon now :P
Title: Re: FD HoN Team
Post by: hellraizer on February 24, 2010, 04:33:10 am
GL 2 u FD guys! BUT we r GONNA make sure we giv u a fight for ur money! :D thats a PROMISE!! :)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on March 16, 2010, 03:23:58 pm
GL 2 u FD guys! BUT we r GONNA make sure we giv u a fight for ur money! :D thats a PROMISE!! :)
money??????
Title: Re: FD HoN Team
Post by: hellraizer on March 21, 2010, 02:26:03 am
figure of speech :/ noob! :D
 ;D
Title: Re: FD HoN Team
Post by: xstate on March 21, 2010, 03:06:05 am
haha good one hell :D
Title: Re: FD HoN Team
Post by: Azrael` on March 21, 2010, 10:39:50 am
mustu pro (Y)
Title: Re: FD HoN Team
Post by: KrossFaith on March 21, 2010, 10:51:11 am
mustu pro (Y)
yes he is :) glad to hav him in our team (Y)