Shoutbox

Last 5 Shouts:

 

HooDzoR~

Yesterday at 07:30:25 pm
I think he is talking about gaming chairs like dxracer
 

Rav

February 20, 2018, 01:35:04 am
What's your budget Chandima? A Playseat Chair will cost around 100k+ to bring down to LK.

chandimacpgz

February 18, 2018, 01:36:42 pm
Any place to buy a decent gaming chair in SL?

pranavan-Masteracer-

February 17, 2018, 08:53:39 pm
looking for rx 570 470, rx 480 470 with 4gb or 8gb, used/brandnew.. send me your price and details

`Moose

February 15, 2018, 12:10:52 pm
It seems Rodney Daf has something very exciting to share.

Show 50 latest
Members
Stats
  • Total Posts: 391524
  • Total Topics: 32708
  • Online Today: 129
  • Online Ever: 465
  • (January 19, 2018, 03:55:11 am)
Users Online
Users: 0
Guests: 116
Total: 116

Author Topic: Anyone in the world of Runescape?  (Read 3779 times)

Offline Hellraiserfr

  • Pwnage
  • ***
  • Posts: 227
  • 7
  • Its a killer !
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #15 on: January 21, 2013, 01:50:29 am »
Does anyone still play ? :P

Offline filthydewa

  • Noob
  • *
  • Posts: 2
  • 0
  • I love Gamer.LK :)
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #16 on: August 29, 2016, 04:39:19 pm »
Yes. I am. I was wondering if anyone from LK is here in RS. Ive been playing for 9 years. With like a 7 year gap  ;D I've been continuosly playing for last one year now. Its pretty kwl. amazing graphic. Not everyones cup of tea. If anyone is online hit me up. user name is Filthydewa.

Offline ChromnZ

  • Noob
  • *
  • Posts: 45
  • 2
  • | AlienFraggers.Net | Phoenix GaminG | Gamer.LK |
    • View Profile
    • AlienFraggers.Net
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #17 on: August 30, 2016, 10:32:04 pm »
Damn soo happy to see someone actually playing RS still <3.

Ive played runescape for around 10 years now but after they removed the wilderness a while back I stooped playing. I heard they made something called old school RS which is similar to the RS back then. Gotta try that. Anyways drop me your username il add you.

PS: I had like 20+ party hats in my bank the last time I logged in. Hope there worth alot still ;)
Stop talking about my 1taps bruh!


Offline [H]awk-[EyE]

  • Trained Noob
  • **
  • Posts: 59
  • 2
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #18 on: September 01, 2016, 01:27:50 am »
I actually just started playing again a month ago after a 6 year absence. So much has changed! I'm actually quite lost with all the changes...

Offline filthydewa

  • Noob
  • *
  • Posts: 2
  • 0
  • I love Gamer.LK :)
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #19 on: February 15, 2017, 02:57:02 pm »
Hit me up. Username: Filthydewa

Offline SMJ

  • Noob
  • *
  • Posts: 2
  • 0
  • I love Gamer.LK :)
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #20 on: February 24, 2017, 02:01:14 pm »
I have been playing runescape almost 10 years.i am so glad to see that there are sri lankans who enjoy playing this game. With new updates the game is much more exciting
Please feel free to add me. My username is :- SMJ
I already added "filthydewa" hope to see you in-game..
 (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)

Offline Kando

  • Moderator
  • Immortal
  • *****
  • Posts: 1852
  • 32
  • Life tip : You don't need fun to have alcohol.
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #21 on: February 24, 2017, 02:37:14 pm »
I miss Runescape!

I used to play it so much for around 8-10 years, lost interest a while back though. Too many wild changes.

R.I.P Christina Grimmie, March 12th 1994 - June 10th 2016

Offline nox pl0x

  • Noob
  • *
  • Posts: 2
  • 0
  • I love Gamer.LK :)
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #22 on: November 04, 2017, 02:54:57 pm »
hey peeps im a sri lankan and play Runescape feel free to add me but im not gonna be online for like 8 more months from this date onwards
realy sorry :(
but feel free to add me!!!
really wanted some freinds from sri lanka to play this game :)
name is : nox pl0x :) :)

Offline nox pl0x

  • Noob
  • *
  • Posts: 2
  • 0
  • I love Gamer.LK :)
    • View Profile
Re: Anyone in the world of Runescape?
« Reply #23 on: November 04, 2017, 02:57:35 pm »
Damn soo happy to see someone actually playing RS still <3.

Ive played runescape for around 10 years now but after they removed the wilderness a while back I stooped playing. I heard they made something called old school RS which is similar to the RS back then. Gotta try that. Anyways drop me your username il add you.

PS: I had like 20+ party hats in my bank the last time I logged in. Hope there worth alot still ;)

damn fam thats worth bills now and most pf the phats r like 9b+ atm
i hope ill get one form you for free :))))))